suck!

Har haft ett par helvetes dagar om jag ska vara ärlig! Tror aldrig jag gråtit så mycket som jag gjort de senaste dagarna. Men så blir det ibland när det är så mycket på gång, och så mycket som går åt pipsvängen när man kämpar på som fan! Jag som ALLTID haft en sådan respekt för SOC och hur dom sköter sitt arbete, men idag försvann den  ganska så mycket. Men jag vet att jag kommer att vinna denna match, för jag har folk bakom mig som redan börjat överklaga och som kommer kämpa för min skull! För i denna situation är det svårt att stå på egna ben men jag är glad över att jag har den kontaktperson jag har! Efter en och en halv timme i telefon gav dom upp, och jag fick som jag ville gällande skolan! Men hur kan dom ens tänka tanken på att inte hjälpa mig när jag fixat både skolan och praktiken själv? Nu är det bara en sak kvar, som jag också måste få igenom.. Så det ska min KP kämpa med imorgon efter vårat möte på skolan! :)
Nu är min utredning snart klar också, det ända jag behöver (som jag inte fattar) är att ta ett pissprov?!?! Förstår verkligen inte varför eftersom jag aldrig någonsin haft ett problem med droger?! Men tydligen var det ett "måste" för att försäkra sig om att det var "mig" dom pratade med... Iallafall så är jag INTE nöjd över det, jag hatar att kissa i en burk överhuvudtaget och nu plötsligt ska jag ha en kärring som står och tittar på mig, HAHA det kommer inte att gå!! Men det är bara att bita i det sura äpplet, Dom är nog vana att följa med ungdomar in på toaletten! :P herregud!!
Men nu ska jag börja göra mig klar för sängen. Ögonen pekar åt alla håll och har noll energi till något. Skulle ha städat idag också, men drog iväg istället och svarade inte i telefonen när UNGBO ringde förrän nu när det var för sent för en städkontroll! Lite busig kan jag vara ibland ;) Nämen jag hade ingen energi kvar idag efter allt som hänt under dagen. Så det får jag ta tag i imorgon... suck!
En sista sak nu bara, JAG SAKNAR NOVA!!! <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0