Skolan.

Sitter på skolan och försöker plugga.. Åkte hit enbart för det men självklart hamnade jag ute på facebook istället. :) Men jag ska sätta igång snart, måste bara få svar av min lärare som jag precis har mailat.. Har jag tur får jag inge svar förrän lektionen och då kan jag inte plugga! ;p

Efter skolan idag kommer Sara och hämtar upp mig, och då blir det Isabellmys HELA kvällen och imorgon, <3 Jag har saknat henne som ett tok! :) Men nu ska jag fortsätta dunka musik och hoppas på att jag inte stör dom andra i rummet ;P


Och du, Jag trodde du menade det du sa, att du verkligen bryr dig om mig.. Men jag hade så fel, Det är bara en sak du vill... Det gör ont, för jag bryr mig verkligen om dig... Jag vet inte om jag kan lämna dig...igen... fan.,

hejdå..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0