Längesen sist nu..

Det händer så otroligt mycket hela tiden.  Jag har för det första fått ett jobb, hos en familj. Tar hand om deras 9mån gamla dotter vilket jag ÄLSKAR! Har aldrig trivts så bra på en arbetsplats förrut! Dom är underbara allihopa och jag känner mig verkligen som hemma.. Dock så tar detta arbete mycket mer tid än jag trott så både praktiken och skolan tar skada vilket kanske inte är så bra.. Men jag kommer fixa allt, jag vet att jag klarar det, hur lite sömn jag än får om nätterna..
Så vad händer mer i mitt liv då? Inte mycket alls,!! Får inte dricka alkohol längre, vilket känns tråkigt. Men jag vet varför dessa regler har satts upp för mig.. Hände lite tråkiga saker förra gången jag drack, och gången innan de, och gången innan de.. Ja, jag kan fortsätta länge tyvärr.. Men nu ska jag som sagt vara nykter...
Men nu har jag inte tid att skriva mer, måste fortsätta med det jag håller på med, och sedan gå över till M och kolla om de finns några lägenheter ute. Snart är det ju faktiskt min tur att flytta :D :D
bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0