Valborg!

Då var valborg också över, och självklart var jag nykter! Men hade trevligt ändå. Först for jag och Thess och shoppade på strömpilen, sen åkte vi till mig, duschade och gjorde oss fina! Sen grillade vi (eller inte jag) men jag var med och var social. :) Sen drog vi iväg till Ljumviken och träffade lite härligt folk och sedan vidare till stan! Så allt som allt så hade jag det mycket trevligt, kvällen avslutades med kaffe och en härlig pratstund och massa skratt hos grannhuset. :)
Men nu är det bara 46 dagar kvar till studenten, kan ni förstå? Sen är skolan slut.. för alltid :D FYFAN vad vi har gjort det bra tjejer och killar! Har haft en helt underbar klass i tre års tid och på fredag är det sista klassfesten, då ska vi ha skoj! Dock så ska jag vara nykter, men kul kan jag ha ändå! :)
Nu finns det bara en sak till jag längtar till, och det är midsommar. Tror att det kommer bli en helt underbar kväll! Jag älskar att vara hos Ullis och mina bröder på midsommar,! Har aldrig tråkigt! Och självklart åker Anna med mig dit, bästa vännen!
Men nej, nu har jag inte tid att sitta här. Jag måste fortsätta städa så jag blir klar någon gång..
Men bara en sak till, JAG SAKNAR MIN FINASTE PRINSESSA!! I veckan måste jag se till att vi ses gumman! <3
Jag älskar dig, min vackra guddotter!
För dig kommer jag alltid finnas,
För dig kommer jag älska, ALLTID!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0