Sjukhusvistelse + 19de dagen!

Japp, blev en tur till sjukhuset igårkväll. Blev inlagd på lungavdelningen direkt eftersom jag har haft så svårt att andas under dom senaste tre dagarna. Så det blev en massa prover, röntgen, andas in syrgas, mera prover och sedan fick jag äntligen sova.... i TVÅ timmar för då var det dags för mer prover. Känns som jag har blivit stucken överallt, och jag som aldrig varit rädd för nålar har börjat få lite nålskräck, men Jocke med kniven (som han fick bli kallad) var duktig på hitta av rätt iaf. Men tack och lov fick jag åka hem redan klockan 10 i morse, med massa medicin. däremot så vet dom inte riktigt vad det är för fel på mig, men blir inte andningen bättre så måste jag åka in igen. Så nu håller jag tummarna, för jag hatar sjukhus!!!
Och nu mina vänner, är det bara två veckor kvar till studenten, :D Jag förstår inte vart tiden tagit vägen, fyra år på dragonskolan bara försvann!! Men det ska bli helt underbart, och förhoppningsvis så kommer jag bli timvikarie på ett äldreboende efter sommaren. Men först ska jag praktisera tre veckor i sommar så jag får lära mig.. Jag har ju som bara jobbat med barn, inte äldre. Men jag tror att jag kommer trivas, även om jag inte kommer att jobba med äldre livet ut.. Nej nej, Det är barn jag vill jobba med, Det är dom som jag trivs med, och dom som jag älskar!
Men nu ser jag att det är dags för lite medicin, så måste sluta skriva, Men först slänger jag in en bild på en person som är snygg! ;)

Kommentarer
Postat av: Elle

Älskade, fina du! Om du bara visste hur mycket jag saknar dig! Bästa vän, vi måste ses snart!!! <3

2011-06-02 @ 21:17:13
URL: http://elleeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0