Väntan!

Är hemma idag från praktiken eftersom denna förkylning valde att komma just när jag skulle börja praktisera. Det är så otroligt typiskt att jag inte ens borde bli förvånad. Men jag var där igår och måste säga att jag aldrig känt mig så välkommen någonstans förr. Barnen är helt underbara och fröknarna likaså. Fick se lite bilder från när jag gick där och det var hur kul som helst. Tänk att jag också varit sådär liten och sprungit runt där och lekt, helt utan vetskap om vad som skulle hända när man blev äldre. Men jag tar dagarna som dom kommer och hoppas att jag är frisk innan veckans slut.
Men nu sitter jag här, och väntar på att SOC ska ringa och berätta om jag får flytta eller inte. Och får jag flytta så blir det troligen innan veckans slut. Och det känns hur jävla bra som helst. Jag har redan sagt till Anna att hon får komma och bo med mig i helgen om det blir som jag vill. :) Men men, som sagt vet jag ingenting försen efter tre någon gång då hon skulle ringa!!!!
Och senare idag ska jag få träffa Ida också, det var längesen och kommer bli hur bra som helst! OM jag inte nu får tillbaka febern, men som jag känner mig nu så känns det bra. Är bara lite snuvig, tillochmed halsonten är borta. Så håll tummarna mina vänner! :)
Men nu ska jag ta och jobba lite på rapporten, skrev aldrig något igår så det är bäst jag gör det nu! Ha en bra dag! Puss! <3
Snart fyller du 9 år också, vad hände med tiden? Nyss var du min lilla bebis!
Mitt liv,  Mitt allt,  Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0