Ta mig härifrån!

Det är precis det jag vill, härifrån! Jag har sån stor lust att sätta mig på en buss och fara härifrån. Jag vill göra något jag hatar, och det är fly! Fly från alla dessa jävla problem, även om det är så jävla fegt så vill jag det. Jag är så trött och så less. Imorgon kommer SOC hit ut för att prata om alla alternativ som finns just nu. Jag hoppas att vi kommer fram till något som kommer att fungera. För jag orkar inte mer nu, jag orkar inte ta mer skit. Jag har inte gjort något fel, men får ändå ta skiten.. Jag vill inte det.


Jag saknar dig redan, minns du vad vi sa? Tillsammans klarar vi allt.. men det är inte så. Jag är ensam igen, Utan dig vid min sida och det gör ont.



Men nu sitter jag i denna situation och kan inte göra mer än att kämpa. På måndag börjar praktiken och det ser jag fram emot. Jag får göra det jag älskar, jag får ge kärlek till barn som behöver det. Jag får göra barnen glada och det mår jag bra av. I all denna röra så finns det ljusa stunder, och det är när jag får vara med barn! Men nu ska jag gå och läsa igenom praktikpapperen så jag vet vad jag ska göra.

Jag vill också passa på att tacka mina underbara vänner som alltid finns där,
Jag vill tacka lärarna och andra vuxna på skolan för all hjälp och stöd,
Och sen vill jag tacka Dig på soc för att du gör mer än du behöver!
TACK!










Kommentarer
Postat av: Elle

Visst vet du att jag alltid finns här för dig? Dag som natt, vart som helst! Du är min bästa vän, och jag kommer aldrig lämna dig.



JAG ÄLSKAR DIG!!! <3 <3

2011-01-13 @ 15:49:01
URL: http://elleeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0