Stark!

Efter att jag pratat med dig i telefon igår så insåg jag en sak. Jag är inte en feg jävel som tänker fly, NEJ, jag är stark och jag ska fixa det här. DU har rätt, JAG ÄR STARK! Jag vet att jag klarar det! Jag har bestämt mig nu, Jag tar lägenheten i Holmsund tills dess att jag får en i stan. Där kan jag börja mitt nya liv. Jag är 19 år nu och ska klara av att ta hand om mig själv. Visst, det kommer finnas folk där som kommer hålla koll på mig, men det blir ändå MIN lägenhet! jag vill inte vänta flera månader på att en lägenhet ska bli ledig är i Umeå, så då bor jag hellre en bit härifrån i några månader!

Jag kommer ju fortfarande vara i stan mycket eftersom jag praktiserar varje dag och börjar jag tidigt någon morgon så sover jag i stan. Och det går ju bussar, så jag kommer fortfarande kunna träffa dom jag älskar!
Jag tror att detta blir bra, vad alla än säger. Jag är säker på min sak denna gång och tänker bara lyssna på mig själv! Nu ska jag gå och göra någon nytta. Puss! <3

Just idag är jag stark, <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0