Helgen!

Jaha, då var denna helg över den också. Jag trivs som fisken i vattnet i lägenheten förutom att jag inte kan sova så bra än. Vaknar hela tiden och kan knappt sova. Men det blir nog bättre med tiden!:) Igår var Anna här hela dagen. Vi satt och pratade massa skit och åt massa gosaker, <3 Det var hur skönt som helst att kunna sitta och prata utan att någon annan hör. Bara att kunna prata i telefon utan att behöva gå ut genom dörren är så otroligt skönt. Så ja, jag trivs!!

Nu ikväll kommer min gamla lärare från bräntis hit också. Hon som alltid stöttade mig under hela högstadiet och som alltid fanns där för mig. Så det ska bli hur trevligt som helst att klunka kaffe och prata en massa strunt:) Sen imorgon kommer jag att stanna hemma från praktiken pga av att jag fortfarande är sjuk, däremot så måste jag in till stan ändå för att gå till skolan och fixa busskort och försöka få tag i SOC så att jag får några pengar i veckan. Sen hem till mor min för att sno lite alvedon och matlådor så jag kan göra lite köttfärssås att frysa in:)
Och jag längtar så otroligt mycket tills på fredag. Då kommer Nova hit och sover hos mig hela helgen <3 <3 Elle kommer hit på lördag efter att hon varit på begravning, så det kommer bli HUUUUR mysigt som helst. Jag har inte umgåtts själv med Nova på flera flera månader och det känns HEMSKT! Så i helgen ska vi bara mysa och äta massa gott, Liiiite måste jag ju få skämma bort min prinsessa? eller hur? Jag kan ju säga till Elle sen på lördag att vi bara åt liiiiite popcorn istället för mycket? Ja,det är nog smartast, eller hur Elle? ;)
Nä . nu ska jag ta och plocka undan disken innan jag får finbesök! :)
Jag älskar dig hjärtat, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0