Flytten är gjort!

u är jag helt slut efter en hel dag med packning och flytt. Men jag älskar min lägenhet och jag tycker redan om personalen som jobbar här. Helt sjukt vad härliga tanter ;) Eller får man säger tanter om 30åringar!?!? Nä, men jag känner att jag verkligen kommer att trivas här. Spelar ingen roll om det är i Holmsund, det går för fan bussar. Och jag skiter i om folk snackar bakom min rygg om varför jag bor här där det finns personal dygnet runt i en lägenhet bredvid. Jag svarar samma sak, JAG behöver det, och det är MIG jag tänker på nu. Det känns som en trygghet att kunna ringa någon som kommer över på 1 minut vilket tid som helst på dygnet. Så det så!!!
Nu är jag helt jävla slut och orkar inte skriva något mer. Jag ville bara uppdatera lite. Nu väntar jag på att få mina pengar så jag kan gå och handla nå käk, börjar bli lite hungrig. Så innan dess kan jag inte hoppa in i duschen och gå och sova som jag önskar! Bajbaj! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0