booring!

Idag har jag fått mysa med Nova, vilket uppskattades av oss båda väldigt mycket :) Hämtade henne på dagis och hon vägrade släppa mig när jag skulle ta på henne kläderna. <3 Vi älskar varandra, och det märks!
Nu sitter jag och ser på efterlyst, och efter det ska jag sova.. Är så trött på att inte få sova.. Sen imorgon är det skola igen och sedan helg. Troligen åker jag till min andra guddotter imorgon, vilket kommer bli helt underbart! Längesen jag träffade henne, <3
Och nästa vecka....Då startas en ny utredning på mig... Kommer inte berätta mer förrän jag vet mer själv.. Fick bara ett samtal om att en utredning kommer startas på tisdag?!?!?! Ja, vi får väl se helt enkelt.. Håller bara tummarna på att du är med mig!!! <3
Godnatt och hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0