Torsdag!

Om man hoppas för mycket blir man bara besviken. Men jag vill så gärna att det ska gå vägen imorgon. Att hon kan vara lite positiv och faktiskt tänka på mitt eget bästa. Jag ska ju fixa mig själv nu, och detta kan hjälpa mig! Nu har jag hjälp så många, så det kanske är dags att hjälpa mig själv? Ta tag i problemen istället för att förneka dom och pressa dom längre och längre bort? Så dom sedan kommer tillbaka, större än vad dom var från början? Nej, nu mina vänner, NU är det min tur att må bra!
Veckan har gått fort, och varit helt OK! Dock så avlivade vi vår hund i tisdags, och det kändes inte alls roligt. Men jag tänker på Nova, ALDRIG ska jag låta något ont hända den flickan, ALDRIG! Så förutom tisdag som var en hemsk dag så har veckan varit bra. Jag har varit på alla lektioner i veckan och det känns riktigt nice! eller okej, en lektion försvann.... Men jag är nöjd ändå. Även fast det bara är torsdagmorgon så vet jag att jag inte kommer få nå mer frånvaro denna vecka! :)
Men men, nu sitter jag i ett grupprum på skolan och ska skriva ett grupparbete med Amanda. Så vi ska nog sätta oss och plugga nu! men en sak till, var hos syon idag och pratade med honom om våra -50 poäng som vi har och han sa att det inte var vårat problem utan att syon, rektorn och kuratorn skulle fixa det. Han tyckte att vi skulle ställa lite krav på dom satt vi verkligen får våra poäng. Så det känns riktigt skönt att slippa oroa sig över det! Så på måndag skulle vi gå till rektorn och säga "vad har ni kommit fram till?" hahaha! :P Nä, nu ska jag plugga!
Slänger in en bild på min fina hund, Vila i frid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0