Pinsamt !

Jag skäms, ! Och det är otroligt pinsamt! Hur tänkte ni? Sverigedemokraterna i Riksdan? Är ni helt bombade? Jag önskar man fick veta vilka det är som röstat så idiotiskt!!Antingen har ni ingen aning om vad dom står för eller så ville ni bara va "coola".. Och självklart är ni ju rasister och nazister också... Men NI som röstat på dom, kan ni inte förklara för mig hur ni tänkte? Och varför i hela friden ni röstade på dom? SNÄLLA! Även om jag tror att det säkert bara är 1% som kommer våga stå för att dom röstade så idiotiskt. Och jag tror även att 50% ångrar sin röst på dessa rasister!! USCH, ilskan brinner inom mig, DET ÄR VIDRIGT SVERIGE!
Jag har inte lust att skriva något mer... VIDRIGT SVERIGE! Egentligen har jag lust att skriva att jag hoppas ni som röstat på dom får sota för det, men det tänker jag inte göra, för alla har en röst var och alla tycker olika och får rösta på vad dom vill, men ändå, långt inne i mig så vill jag ändå att ni ska få sota för det....HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0