Ny vecka, nya möjligheter!

Helgen har varit underbar, Jag har varit på Ersboda sen i onsdags. Fredagen blev det filmmys och massa gott och på lördagen blev det massor av bebismys, <3 DET GILLAS! Grattis föresten Sara som fick en liten Isabell igårmorse. Gårdagen var dock åt helvete. En del av den iallafall. Svek är något jag hatar, något som inte borde få förekomma men förekommer ändå. Men tack fina du för att du alltid ställer upp för mig och alltid finns där. Tack för att du får dom negativa sakerna bli något positivt i slutändan. Jag älskar er! <3
Men idag ska jag äntligen få träffa Mamma. Efter ett litet missöde igår fick jag inte komma hem, HAHA! Men nu idag ska jag få träffa henne igen. Har ju faktiskt saknat min mamma! <3 Fast det får vänta tills ikväll, för idag ska jag vara med Anna. det var också längesen och jag saknar ju henne! Man kan verkligen prata med henne om allting! Det gillas också!!
Men nu mina vänner har jag inte tid att skriva mer. Läxorna väntar! bajbaj! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0