Jag har gjort det igen,!

Japp, nu har jag gjort det igen, Jag har inte skrivit här på ett tag, men Anna klagar så mycket så nu ska hon få ett inlägg, sen ser vi om jag fortsätter skriva några fel eller om jag lägger ner hela skiten! Men vad har nu hänt sen sist? Jag har börjat skejta, jag börjar faktiskt bli ganska duktig nu ;) Annars så har skolan kommit igång igen... Måste faktiskt erkänna att det inte börjat så värst bra. Jag har redan liiite för hög frånvaro men jag vet att jag kommer klara det här! Det är ju faktiskt bara ett år kvar!

Jadu, vad har mer hänt då? Jag är fortfarande väldigt ofta på Ersboda och hänger hos dom coola! ^^ Nämen, man ska ju vara hos dom man trivs med, och jag säger inte att jag inte trivs hemma hos mamma, det gör jag! Jag har världend bästa mamma, men jag behöver ha någon annan än mamma att prata med, och ja.. Sen ett stort plus i kanten är ju alla fina barn som man får kramas med där borta <3
Men nu ska jag berätta något tråkigt, Idag sa jag farväl till min älskade hund som avlivas imorgon :( Han högg mot Nova så självklart kan vi inte ha kvar honom! Jag skulle aldrig låta något sånt hända min fina Nova!  Men det är självklart tråkigt. Han var ju min gosevovve! <3
Nu ska jag gå och duscha, Så jag får skriva något kort imorgon också! Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0