fredag!

Nu är det äntligen fredag, Vilket betyder att det är HELG! Veckan har gått riktigt fort faktiskt. Hoppas dom fortsätter rusa iväg ända till jul! :D Helgen kommer att spenderas på Ersboda hos mina fina! <3 Har bestämt att jag ska ta flickorna och baka lite hallonmuffins :) Det lät inte lite gott va?
Mötet idag gick faktiskt över förväntan! Trodde jag skulle få ett nej direkt eller iaf ingen förståelse. Men ack så fel jag hade! Dom kan faktiskt vara ganska bra ibland!
Men nu ska jag passa på att kolla facebook en stund innan nästa lektion börjar. Kanske ska försöka få med Anna till sparken en stund ikväll också, behöver röra på mig lite, har varit så lat denna vecka! Men vi får se vad kvällen har att erbjuda! bajbaj! <3
Du vet väl att jag älskar dig? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0