Onsdag

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade igen. Jag har faktiskt haft bättre saker för mig. Skolan har gått sådär i veckan.. Har inte alls varit på plugghumör.. Nu har jag iaf bara LIIIIIIIITE saker kvar. En grej i svenskan och ett prov i kommunikation. Provet blir på fredag så jag har gott om tid att plugga. Men jag är så sjukt jävla stolt över mig själv. Vi fixade det, utan problem! Känn på den du kärring! mohahaha!

Men tyvärr så kommer denna vecka ta slut och då börjar praktiken..Jag har aldrig haft så stor ångest över att gå ut på praktik som jag har nu.. Visst, jag känner alla på dagis och har varit där förr men det är just alla saker vi ska göra där.. Jag vet inte hur jag ska orka? Kommer måsta sitta varje jävla kväll med den där satans rapporten.. Så i fyra veckor ska jag ligga hemma och dö?!?!?! Vi får hoppas att det inte blir så jobbigt som det känns just nu..

Imorgon hade jag tänkt att åka till Elle och sova över där. Jag behöver Elle+Nova mys! Det var så längesen jag sov över där och vaknade av en mysig Nova. :) Då har jag nära och bra till skolan på fredag också. Sen tror jag att jag kanske skulle vara med Elle på fredag också? Om det inte har blivit ändrade planer. men det hoppas jag inte, för isåfall kommer jag ligga hemma och ha tråkigt!
Sen på lördag blir det kankse klassfest.. och vem vet, kanske den sista innan sommaren? Men det känns lite jobbigt eftersom jag bestämt mig för att inte dricka försen den 22 maj.. men man kan väl ändra sig lite? :P nää, jag vet inte.. jobbigt läge hörru!

Nu ska jag vänta på att Anna ska äta middag och komma hit. Då blir det att åka förbi Sandra och hoppas på gófika ;) Annars får det väl bli massa snack istället:) Nä, nu ska jag gå och göra mig klar.

och vet ni vad, jag har varit ciggfri idag :D


Liten Nova i pappas famn, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0