Onsdag!

Nu var det ett tag sen jag skrev igen, men jag har inte suttit vid datorn på länge känns det som. Har umgåtts med dom som får mig att må bra, och det gillas! Men nu är jag hemma igen och då blir det troligen lite mer skrivande. Inte för att det finns så mycket att skriva. Dagarna är som likadana hela tiden. Måndag,Onsdag och Torsdag så är jag på praktiken, och jag älskar det! Att få en kram och höra att man är fin av 2åringar är bäst! Nu hoppas jag bara att jag kan få sommarjobb på samma förskola. Men det är som sagt inte säkert men ska höra med dom imorgon eller på måndag. Tisdagar och Fredagar är jag ledig.. eller ja, ledig och ledig vet jag inte. antingen har jag möte dom dagarna eller är jag i skolan. Men snart är det SOMMARLOV :D

Imorgon är det RIX FM festivalen, och även om det är skitartister så ska jag dit. Bara för att träffa folk och känna att sommaren faktiskt är på väg. Men det lär väl spöregna.... Men man kan ju hoppas på lite uppehåll iaf. :)På fredag är det yran, och jag tror faktiskt att jag ska vara nykter även denna helg. JAG ÄR SÅ DUKTIG! :P
Just nu tror jag ingen längtar så mycket tills sommaren som jag gör. Slippa tänka på skolan en ända jävla minut! fatta så skönt! :D

Nu ikväll hoppas jag på att vara med Anna, annars så åker jag nog till Ersboda och umgås med dom! Eller så gör vi det både jag och Anna, vi får la se helt enkelt. Sen måste jag åka till Elle någon dag, jag saknar mina tjejer. Var en hel vecka sen jag träffa Elle ju, och det är ILLA!!! Så det måste vi lösa nu! Men nu ska jag lägga mig och blunda ett tag, sen får vi se om Anna kommer och väcker mig. :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0