oj....

Jag är i chock..Jag trodde inte att det var så allvarligt. Men ja, det kanske har gått för långt. Det är dags för en förändring. Jag har lovat dig det, och jag har lovat mig själv det. Men vad ska jag säga till alla? Nä, det blir nog bra tillslut..

Idag efter skolan så åker jag till Elle. Jag sover där inatt. Jag ska pussa och mysa och krama fina Nova. Så det blir nog jättebra. Men det får inte bli för sent ikväll bara, jag har fatiskt skola imorgon :P men jag och Elle brukar vara ganska bra på att ligga upp liiiiiiiite för länge. Men en dag kan man ju faktiskt vara jättetrött :P

Nej, nu ska jag plugga. Måste klara provet imorgon. Så det blir PLUGG i massor nu! Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0