Lördag - fest!

Nu sitter jag hos Elle med en kissebäbis i famnen. Dom är såå söta men dock väldigt jobbiga . Dom väckte mig kl. 8 i morse. Och jag behöver mer sömn med tankte på gårdagen.. Då gjorde Nova morgon kl.5. jag låg dock kvar i sängen tills halv åtta, men kunde fan inte somna om.. Nu är Nova hos Nicke, så jag och Elle ska tagga fest hela dagen, fast först måste hon vakna. Ikväll blir det grillning med fina flickor, sen vet vi inte om vi drar till Olles eller Krogen Krogen. Självklart blir det en massa roliga spel ikväll ;)

Jag vet att jag egentligen sa att jag skulle vara nykter den här helgen med , men saker ändras. Och jag ska vara nykter nästa helg. Men ikväll ska vi dränka alla sorger ;) men kanske får nya då men iaf :P Jag var ju nykter förra helgen så. Men det här blev bara ett kort inlägg, men nu har jag inte bara 1 katt i famnen, utan fyra. undrar vars den sista är ? så jag ska mysa lite nu.

Jag är fortfarande i chock...

PUSS!!
Bäste vän , utan dig, ingen mig.

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Fast jag somnade aldrig om haha.. Kunde inte :P

2010-05-08 @ 11:27:39
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0