Helg igen!

Ta dagen som den kommer, ! Varför gå runt och oroa sig för morgondagen? Veckan har varit full, och det har varit ganska skönt, jag har sluppit lega hemma hela dagarna. Dock har det varit många möten och väääldigt tidiga mornar. Men det har ändå blivit bra tillslut. Kommer bara att praktisera halvtid och det känns skönt. Dom andra dagarna blir det att sitta på skolan och skriva rapporten, för det kommer jag inte orka på kvällarna. Och här hemma får jag ju ingen hjälp så det blir nog bra. Så det går frammåt iallafall. Jag bara hoppas att det här kommer funka nu, annars har jag gjort allt i onödan känns det som. Funkar det inte ger jag upp, för då finns det bara ett alternativ kvar och det vill jag INTE!

Jag har spenderat många kvällar på Ersboda med Anna denna vecka, och jag gillare! Man ska vara med dom man trivs med, eller hur? Den ända som saknas är Elle. Men nu ligger hon sjuk..igen! Så hoppas hon blir frisk snart annars så får vi tagga nästa helg. För då blir det livat! :) I helgen blir det nyktert, och det är nog just för att jag måste ta det lugnt. Jag behöver känna lugnet,! Bara sitta ute (om vädret tillåter) och njuta! För det är faktiskt sommar och jag tänker inte ha en massa spöken som kommer och går. Jag ska ju jobba och tjäna pengar så jag och bästa Anna kan åka till Göteborg! :D

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv fem, För då kommer Nicke och Nova hit på middag. Och det gillar vi! Vi ska grilla och så ska jag passa på att kramas med lillskruttan! Hon ska sova hos oss imorgon men jag vet inte om jag kommer hinna träffa henne eftersom jag kommer att vara på Ersboda hela kvällen. Så jag får pussa extra mycket på henne ikväll. fina du!

Det här kommer bli bra nu, Jag vägrar tro något annat! VÄGRAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0