Hejdå Umeå,

Jag är ledsen för dålig uppdatering, men det har varit så mycket just nu.. Tankarna åker runt runt runt, som en karrusell som aldrig stannar. Chocken (som jag skrivit om) har lagt sig ganska rejält nu. Jag vet inte om jag någonsin kommer berätta vad den handlar om. Dom som behöver veta , dom vet redan. Jag läste något idag, som jag verkligen la märke till, och som jag alltid kommer tänka på. "Man får aldrig något man inte klarar av".

Praktiken är i full gång nu, men har inte börjat på rapporten än. Men min handledare var sjuk hela veckan så vi har som inte kunnat prata och planera någonting än. Jag trivs verkligen på dagiset, men om jag kommer klara fyra veckor, det vet jag inte. Har man för mycket i sitt liv så orkar man inte. Men jag ska göra allt jag kan för att vara den glada Carro, iaf när jag är där. Inget ska gå ut över mina fina barn på dagiset.

Efter allt som hänt denna vecka , så kommer jag att åka till Ullis imorgon. Jag kommer stanna där över helgen och umgås med dom som betyder mest, mina fina bröder, min underbara familj. <3 Att komma någonstans där man är älskad, där man möts av kramar , där man kan vara sig själv betyder ALLT! Familjen Bergströms håller ihop!

Men nu ska jag fortsätta se fler avsnitt av Bones, (helt klart den bästa serien). Men först vill jag tacka DIG, för det du gjort för mig den här veckan. Du vet vem du är, !
Godnatt, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0