:)

Förra veckan var ja, jag vet inte, Finns inga ord.. Men jag har insett att det finns så många som bryr sig men som jag bara ignorerat. Men nu jävlar! Detta ska fixas NU! Den här veckan har just börjat och jag har sovit hos Elle sen i söndags. I helgen sov jag hos Ullis och det var hur skönt som helst. Det blev turer till havet med Edvin, en massa bak och fotboll med de äldre. Även en massa grillat, me like!

Jag har precis insett att denna vecka också är ganska fullsmockad. Imorgon har jag möte, på torsdag ska jag vara på skolan kl.8 för möte och sedan kl. 2 ska jag vara på bräntbergsskolan. Men hellre det än att ligga hemma hela veckan och typ möggla bort.

Ikväll så åker jag KANSKE till Elle igen, men vi får se. Skulle vara skönt eftersom då slipper jag kliva upp halv sju och ta bussen till stan. Men blir det att jag sover hemma så får jag bara sova på dagen imorgon. Men nu har jag inget att skriva mer. Det är fortfarande en karrusell där uppe så jag orkar inte ens tänka.


Jag älskar dig, fasters finaste stjärna. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0