1 Maj.

Dagarna, veckorna,månaderna, åren bara rusar iväg. Det är helt sjukt så fort tiden går. Men det känns så jävla skönt. 1 år kvar, sen går jag ut skolan. Då börjar livet. Så nu är det dags att ta tag i allt. För när jag går ut skolan, då ska jag vara lycklig! Jag var nyss 13 och tyckte jag var så stor. Men vad är man nu då? gammal? nää, jag är fortfarande ung. För när jag var 13 var jag liten. Det är om 1 år livet börjar.

Men vad hände på valborg nu då? Jag är väl nöjd med gårdagen. Det började med middag hos Anna och det var så sjukt jävla gott och så sjukt bra folk. Fast jag var nykter så hade jag kul. Jag sjöng , dansade och var glad ändå. Självklart så blev jag sugen, jag tänkte fler än en gång åka hem och hämta all alkohol som finns i mitt rum, men jag gjorde det inte. Jag klarade det. Jag höll mitt löfte, och det är det som räknas. Iallafall, så for jag och Annasöt till campus och tittade på majbrasan. Det var sjukt mycket folk men träffade ändå ingen som jag kände. Så det var lite tråkigt.

Nu idag så blir det lugnt, Tror Anna är på väg hit och till middag ska jag och hon åka och äta på subway..tror jag. Det lät suveränt gott. Dock så äter jag bara veggie delite där, :P har blivit så sjukt less på kyckling och vågar inte prova på något nytt. Så det blir nog bra. Sen har jag ingen aning om vad som händer. Dunka musik och äta nå godis ;D

Du kom som en ängel, gav mig hopp. Nu kommer jag att förlora dig. Jag borde vara van, men varje gång är det som en kniv genom hjärtat. Men än så hoppas jag, att jag har fel. Det beror på dig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0