Sjuk igen!

Just nu känns det som om jag ska dö av en förskylning.. eller av stress, jag vet inte.. Inte roligt att bli sjuk när man har som mest att göra i skolan.. men jag har väl aldrig haft särskilt tur så.. Jag ska inte bli chockad. Den här veckan har jag legat hemma, sett filmer, spelat poker och bara haft tråkigt..

Idag har det varit en jävlig dag. har varit så sjukt deprimerad.. jag har börjat gråta av absolut ingenting, såg på VK att ett Lo dött av svält och jag började storböla.. jag menar de, verkligen storböla.. självklart var det hemskt, men jag brukar inte gråta av sånt.. Sen så känns det som om jag inte har några vänner kvar.. Vad jag fått reda på så snackar massa bakom min rygg, och jag har verkligen mina aningar om vilka som gör de, och tyvärr är det människor jag inte trodde skulle göra de.. och varför slutar folk höra av sig när man är sjuk?? Jaa, nu babblar jag bara.. men det är feberns fel ;)

Imorgon väntar ännu en dag med filmer, halstabletter, toapapper och alvedon.. TAGGA!
Och jag saknar Nova, hon är verkligen den som får mig att le, hennes sprallighet, hennes skratt, det smittar av sig så jäkla mycket,och jag skulle behöva det just nu.. På lovet (om jag är frisk) ska jag se till att träffa dom ofta:)
Men nu ska jag lägga mig under täcket med vovven och se en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0