En bra dag?

Ja , just nu känns det som om det kan bli en bra dag. :) jag vaknade på rätt sida idag efter en konstig men väldigt rolig dröm :D dock hade jag väldigt lite röst men efter en kopp te vart det bättre:)  Nu sitter jag med en ny kopp te och lite geisha :D det är ganska gott.. och ibland får man köpa sig något gott! :P


Imorgon blir det också en bra dag , jag kommer att fara till skolan vid 1 för att lämna in läkarintyget till rektorn, sen blir det nog att stanna där resten av dagen.. det är nog lika bra att få lite frånvaro.. vid 3 åker jag till Elle och Novis, och stannar där hela kvällen :) då blir det massor med skit snack och mys med 1åringen :) kanske äta lite gott, vem vet? ;)

Nu ska jag se på sjunde himlen och sen sätta på en film. Och senare hoppas jag Elle vill lira lite poker med mig igen ;) men hon börjar fan komma ikapp mig :O kanske ska sätta mig och spela utan henne och vinna stora pengar innan ja bjuder in henne?!?! Jaa, det blir nog bra ;)
Ha ha, nu ska jag sluta! puss

Och du, tack! du vet nog vem du är!



Kommentarer
Postat av: Nanna

Nej, inte om du mår dåligt utav att läsa..

De gör ont i mig att du känner igen dig i mina ord.. Jag önskar ingen det. Jag hoppas du mår bra idag!

2010-04-09 @ 15:38:35
URL: http://youcanrunbutyoucanthide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0