tråkigt en söndagkväll!

Lever du med något som du ångrar?
Ohja, så otroligt mycket. Men man lär sig ju av sina misstag.

Vart ser du dig själv om ett år?
Då sitter jag nog här och söker jobb för fulla muggar eftersom jag tar STUDENTEN :D

Vad betyder mest för dig?
Familjen, vänner och släkten.. 

Singel eller upptagen?
Singel....

Vill du ha ett förhållande?
Ja, det vill jag. Men just nu vill jag bara tänka på mig själv och mina vänner.. så killen får vänta.

Redo att gifta dig?
Nej, inte alls. Det får vänta iaf några år. 

Vill du ha barn?
Jag vill ha många!

Är du religiös?
Nej, inte det minsta.

Vad tycker du om homosexuellt giftemål?
Dom har lika rätt som alla andra. Är man kär så är man. 

Rasism?
Är bara onödigt. 

Abort?
Så länge man inte göra de 100 gånger.. Då kan man börja använda kondom ist!

Krig?
Onödigt.

Slåss?
Ord löser saker bättre.

Om du fick välja vilken bil som helst, vilken skulle det bli?
Öh, fråga inte mig.. 

Vad attraherar dig?
Haha, jadu, snygga pojkar med fina ögon ;)!

Vad tror du gör ett bra förhållande?
Kärlek, vänskap, lita på varandra, mm. 

Vad tror du förstör ett förhållande?
När man inte litar på varandra, håller tyst om saker, ljuger .

Bästa händelsen under veckan?
När jag fick vara med Nova en hel dag <3

Förlåter du för lätt?
Hmm.. svår fråga.. Det beror på, jag är ganska envis och vill alltid att den andre ska komma och säga förlåt..

Favorit dricka?
POLKAGRISDRINKEN som alla killar för köpa till mig på krogen ;) 

Festar du mycket?
Folk säger det....

Vad tycker du om droger?
Knark är bajs,

Hur mycket fyller du nästa gång du fyller?
19.......................

Saknar du någon?
Ja, nästan så att det gör ont..  

Är du kär eller tycker du om någon just nu?
Jag vill inte känna efter..

Är pengar nyckeln till lycka?
Nej, det kan lika gärna förstöra lyckan.  

Senaste missade samtalet?
Annasöt, <3

Sista personen som du ringde?
Bäste vännen , ELLE <3

Vad står det i ditt senaste meddelande?
Vet inte om det blir, solen slutade lysa nu ju, :( Från Sandra ;)

Har du kysst någon den senaste veckan?
Hehehehehe, ja :]

Vad lyssnar du på?
Lars Winnerbäck <3 <3

Vad har du för planer för kvällen?
borsta tänderna och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0