Tisdag!

Nu är jag hemma på lunch, Blev något så enkelt som biff och stekt potatis. Mamma var gullig och gjorde klart det åt mig så det var bara att börja äta då jag kom hem. Nu blir det strax att åka tillbaka till jobbet. Ska läsa för två barn som vanligt och sedan leka ett tag. Efter mellis så slutar jag och då blir det att snabbt åka hem och ta något litet att äta, sedan åka ner till stan för ett möte. Lite nervös är jag faktiskt eftersom vi ska prata om en del saker..
I helgen så vart det party, Och kvällen kunde ju slutat bättre iaf. Men blev alldeles för mycket och då kom huvudvärken och spökade. Så drog till Ersboda vid 1 och sov där. På söndagen så åkte vi till Sävar och var där hela dagen. Men nu måste jag tillbaka till jobbet. så förlåt för ett kort inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0