Söndag.

Imorgon börjar jobbet, Det känns väl ganska bra ändå. Skönt att ha något att göra på dagarna, annars så ligger jag bara hemma och klagar.. Tyvärr så ska det regna nu i två dagar och det hatar jag!! har inga regnkläder eller något så då blir jag blöt och då blir jag ännu mer sjuk.. blääää! Men det blir nog bra ändå.. får bara hoppas att det är så pass många barn att jag slipper flytta runt på olika avdelningar.. hatar det! jag trivs med MINA barn!
Gårdagen var hur bra som helst, Jag och Anna for och köpte massa godsaker som vi skulle mumsa på. Sen åkte vi till ersboda ett tag. Vi hade så jävla tur också, tur att vissa poliser är underbart snälla! :P  Men idag har jag tråkigt. Jag har absolut ingenting att göra och det hatar jag.. Jag älskar att vara med människor, jag vill inte ligga hemma helt själv.. bläää!!! men ibland kanske man ska göra det också? eller vad säger ni?
Vissa människor är värda guld. Ni förstår det inte, men ni ska veta att det ni gör, det är inte lite. Ni ställer upp då ingen annan gör det. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0