Runt omkring, ingenting.

Det är konstigt vad så lite kan göra. Ditt sms fick mig att inse. Tack!

Så vad har jag gjort idag? Jo, exakt samma sak som jag gjort varje dag hela veckan. Jobbat! Men idag var en bra dag. Eller det är fortfarande en bra dag. Men vem vet hur länge det håller i sig? Men imorgon är det fredag, då är det helg. Vi ska äta gott här hemma sen på kvällen åker jag nog till Ersboda, för då kommer dom hem från utlandet :D Det gillar vi! På lördag är det fest, men jag vet inte om jag ska dit... Jag sparar det nog till midsommar. För då blir det party! Jag,Elle och Nadja åker till deras pappas stuga. Det blir NICE! sen efter det är det är det bara en vecka kvar och jobbet. :D






Ikväll ska jag skämmas , Ni förstår nog om ni lyckas slå på TVn just då.......Mhmmm.. Ja, men vad ska man säga.. Absolut ingenting.. Nää!! Nu ska jag lyssna på min älskade Lars Winnerbäck, <3 Hejdå och förlåt för det korta inlägget.




Jag får liksom ingen ordning på mitt liv, Jag söker inte med din sympati.!!
Nu skulle jag inte säga nej, till en fribiljett mot himlen.
För jag faller, faller , faller.
Jag fick aldrig någon chans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0