Onsdag.

Igår kväll var jag med om mitt första jordskalv.. Helvete vad min säng skakade. Jag sprang ut till mamma och frågade om hon känt nått men hon trodde bara det var råttorna som dansade under min säng... hmm, förstår inte vad hon menar ;P Men så var det ju inte.. Dock så kunde jag inte somna för jag var rädd att hela huset skulle rasa.

Idag är jag trött, och då menar jag verkligen trött.. Vet inte riktigt hur jag ska hålla mig uppe.. Har redan hållt på somna två gånger. Så därför var jag tvungen att sätta mig här.. Men min trötthet beror nog inte bara på för lite sömn, utan för att jag var dum nog att skippa både frukost och lunch.  Så middagen var efterlängtad kan jag lova. Men nu sitter jag och lyssnar på musik och sjunger till texten. Det låter förfärligt......
Jag vill att tiden ska gå fortare, jag vill ha fredag NU! Jag behöver sova. Jag behöver prata med dig. Jag behöver en kram! Jag är trött och less och vill bara ha helg! Orkar inte skriva mer, hej!
Sometimes, I wish I were an angel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0