Midsommar,

I torsdags åkte vi ut till stugan, Och det var jätte mysigt. Vi åkte ut med båten, och badade. Så första doppet i havet blev då. På fredagen vaknade jag upp med migrän, superkul!!!! Så det var inte alls en bra midsommar för mig. Jag försökte dricka och dricka men blev aldrig onykter. Så det blev en rätt så tidig kväll för mig. På lördagen åkte jag till Ersboda. Där blev det mys med film och gosaker. Tack för att ni finns, <3
MEN VET NI VAD, Annas mamma ringde mig nyss. RESAN ÄR BOKAD :D Vi åker den 11de Juli. Tåget går på kvällen och vi har liggvagn. På måndagen blir det att fara på Lotta på Liseberg :D Vi kommer sedan att stanna i Göteborg tills torsdagen eller fredagen och sedan åker vi vidare till troligen Stockholm och sedan hoppas jag och Anna på kolmården också ;) men det ser vi ju. Annars blir det väl att åka till andra städer. Men då bor vi ju i husvagn.. När vi är i Göteborg så bor vi hos Annas faster, :) Ska även träffa en bekant nere i Göteborg som jag aldrig träffat men pratat med i flera år, det blir nice :) Carro är så glad!

Ikväll så drog jag och Anna till Nydala. Vi simmade till bastuflotten.. Anna fick ta med sig livbojjen på vägen tillbaka för hon var för lat, men jag pallade :D och snabb var jag, haha, om man jämför med Anna :P Så nu blir det att lägga sig i ett bad så jag inte är sjuk i veckan. Blir att jobba långa dagar så jag tar igen fredagen. :) Så nu ska jag gå och duscha. baj baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0