Imorgon är det skola igen.

Nu har jag inte skrivit på länge, och jag skyller på att jag faktiskt har haft en liv. Jag har inte suttit vid datorn något alls nästan. In och kollat fem min sen ut igen. Och veckorna bara flyger iväg så jag hinner inte med. Har haft fullt upp med praktik och möten, men nu är praktiken slut och imorgon börjar skolan igen.. dock bara i tre dagar. Sen kommer det underbara och efterlängtade sommarlovet.. fast lov och lov vet jag inte om jag får försen i juli.. JAG HAR JU FÅTT SOMMARJOBB :D Självklart blev det på samma underbara dagis jag varit på de senaste åren och det är jag glad över. Jag trivs där och dom verkar ju trivas med mig också. Så det känns bra.. Pengarna behövs eftersom jag och Anna åker till Göteborg i början av Juli :D sen vidare med hennes päron i husvagnen.

Men vad har nu hänt den senaste veckan,? Förra helgen var jag på IKEA och det var sjukt kul.. det var ju första gången jag var där så det var något. Veckan gick fort och nu i helgen var jag på Täftefestivalen, HELT NYKTER! Självklart så kände jag verkligen att jag också ville, men nä, det blev nyktert hela helgen! Men nästa helg blir det nog att ta sig en öl iaf.. Bara Elle inte blir som jag och bangar ;) Måste ju fira in sommarlovet! Och igår fick jag äntligen träffa min FINA FINA Nova. Jag har saknat henne så himla mycket de senaste veckorna då jag knappt sett henne.. Så det blev en massa kramar och det behövde jag.. Hon är ju faktiskt en av dom som verkligen får mig att må bra, FASTERS STJÄRNA! <3

Ja, jag vet inte vad jag mer ska skriva riktigt. Har inte varit hemma mycket dom senaste veckorna så ikväll blir det nog att bara vara hemma och mysa med alla djur och mami. Borta bra, men hemma bäst.. oftast iallafall.. Nu sitter jag och väntar på kyckling och ris som vi ska äta till middag, så det blir nog att avrunda här.. Ska försöka skriva lite oftare nu, men det säger jag ofta..Mycket snack men liten verkstad. eller hur var det nu? :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0