Full rulle,

Jobbet är igång för fullt, och jag är redan less.. Jag vill bara att det ska bli juli så jag får dra härifrån, LÅNGT härifrån.. Det behövs så jävla mycket just nu... Less på denna stad, less på allt som har med UMEÅ att göra.. Visst, man ska inte fly från sina problem, men man kan ju lämna dom hemma ett tag? Men iallafall, mina barn på dagis är underbara..Fina små varelser.  :)

Idag har det då varit full rulle hela dagen. Först jobb mellan 8-3, sen drog jag direkt till stan på ett möte som började fyra.. Och efter det for jag till fina Elle och åt middag. Självklart fick jag pussas och kramas med min lilla Nova. Det är ALDRIG fel!! For sedan och träffade Anna ett tag och nu sitter jag här.. Som alltid.. Men ska snart gå och duscha och sen sova på en gång. Så sjukt trött!!

Just NU vill jag bara att det ska bli fredag, jag vill ha helg och jag vill träffa dig. Jag behöver en kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0