Första arbetsdagen över,

Jepp, nu var första dagen över, och som vanligt gick det hur bra som helst. Fick mig ett gott skratt också.. :D Men trött är jag. Har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv.. råkade till och med ta handcreme ist för tandkräm i morse då ja skulle borsta tänderna.. Då är man smart?!?!?!
Men nu har jag tråkigt, så förbannat jävla tråkigt.. Alla som känner mig vet att jag inte kan ligga hemma en hel kväll..men ikväll blir det nog så och det suger.. Tar mig ingenstans liksom.. måste spara mina bussresor till imorgon då jag ska på möte efter jobbet och sen kanske till Elle? vet inte riktigt om jag fått klartecken där ifrån eller om hon skulle på ÖF.. men jag får väl se :) ska ta och ringa henne strax då jag ska ut och röka. MEN OM NÅGON VILL VARA MED STACKARS CARRO IKVÄLL SÅ RING!
Men det värsta är att jag nästan förlorat alla.. Eller förlorat kanske jag inte har, men vissa har slutat höra av sig totalt.. jag ringer, smsar men får jag någonsin något svar? nää!! skit samma, nu sa Elle att jag skulle komma till henne. Så nu ska jag kolla bussarna.. får väl gå och fylla på busskortet ändå!!
Hejsvejs <3

Kommentarer
Postat av: Elle

Du vet att vad som än händer så kommer jag alltid finnas kvar, jag ska inte lämna dig. Du har ställt upp för mig i vått och torrt, och detsamma kommer jag göra för dig.



Jag älskar dig, bästaste vän!!! <3 <3

2010-06-14 @ 17:10:07
URL: http://elleeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0