Faller, ?

Nu är det sommarlov, och är jag glad? nja, har ju tre veckors jobb framför mig, och det känns inte taggande alls. Men det är pengar, och det behövs! Tänk om jag bara hade turen att typ vinna 1 miljon på en lott? Det skulle kännas bra! Men men, så tur kan man ju inte ha varje dag. Jag får allt ta mig i kragen och tjäna ihop mina egna stackars pengar. För förstår ni hur mycket jag taggar Göteborg med finfina Anna? Och sen även åka vidare med hennes family när dom kommer och hämtar oss. Då ska jag bara vara. Inte tänka på något annat än mig själv. Ja, jag kan ju tänka lite på Anna också ;)

Men nu då? det är ju fortfarande 3 veckor kvar innan jag åker och just nu känns det som om jag faller, och jag vill inte göra det. Inte ner i den där svarta gropen igen. Jag måste ta mig upp , NU , NU , NU!! Jag vet att jag oroar mig för massa småsaker i onöndan.. Det är skolan, jobbet, ja.. sånna skit saker.. Men jag vill ha mitt VG som jag kämpat för och kanske förlorat nu bara för att jag mått lite dåligt och inte orkat allt jag måstat göra? Jag vill ha de betyg jag förtjänar. Jag vill inte jobba just nu heller, men det måste också göras. Jag tycker om mina fina barn men det är jobbigt att vara den glada person jag är när man är nere... Men det som gnager mest just nu är att jag är så rädd...

Och igår sov jag hos Elle, Jag fick äntligen mysa och kramas med dom finaste som finns. Älskade tjejer, vet ni att jag älskar er? Elle, du är världens bästa vän, och jag vet att du finns där i vått och torrt, ALLA skulle ha en vän som du. Och Nova, fasters FINASTE stjärna, Sen du kom har du förändrat allt. Jag kommer aldrig släppa taget om er, det spelar ingen roll vad ni gör, kommer aldrig släppa er!

Nä, nu vet jag inte riktigt vad jag pratar om, Kände bara att jag behövde prata av mig. Nu tror jag att jag ska hoppa ner i sängen och sova. Men är sådär övertrött så man inte kan sova, och det är bara jobbigt! haha!

Och du , tack <3

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: märta

Men Gumman 3 veckor är inget alls :P sen får du bara njuta, njuta och så njuta lite till :D

2010-06-10 @ 13:10:05
URL: http://mittlivmedenvilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0