En bra dag, :)

Idag är det en bra dag, Tar igen mig från igår då allt bara var blää!! Det ända tråkiga idag är att jag fått varit en riktig argbigga mesta delen av dagen på dagis.  Alla har varit tvärtemot, men så kan det ju också vara ibland, nu när det snart är helg och så! men annars så känns det bra! Ikväll kommer Annasöt hem igen och jag hoppas att vi kommer hinna ses <3 Har även nu pratat med SOC och dagis så jag kommer att jobba 8-16 varje dag nu för att ta igen fredagens pengar. Det känns sjukt jobbigt men å andra sidan så mellan 15-16 så sitter man bara ute i solen och steker! ;)
Imorgon åker jag ut till Elles stuga direkt efter jobbet. Tror hennes pappa också slutar tre så då får jag åka med honom. Känns så otroligt skönt att bara lämna allt och hamna mitt ute i havet med dom bästa. Har inte umgåtts med Elle och Nadja på huuuur länge som helst. Vi tre tillsammans, det blir KANON! Jag har saknat våra tider. Då vi tre inte gjorde annat än umgicks med varandra och ja, söp :P Den sommaren, finns bara ett ord egentligen. Haha ;) Den var ovanlig! <3
Nu väntar jag på att Nicke ska komma hit så vi kan äta någon gång. blev bara lite frukt till lunch så känner mig liiiite hungrig faktiskt. Men vi ska grilla så då äre bra att jag är hungrig ;) me like! Men en sak som är blä är att jag inte träffat Nova på ett tag nu, jag saknar den tjejen otroligt mycket.. Träffar henne inte så ofta nu när jag jobbar. Men jag ska ta igen den tiden när jag kommer hem från Göteborg. Då blir det Elle+Nova mys LÄÄÄÄNGE! Älskade tjejen min, Faster älskar och saknar dig, finaste stjärnan <3 Men nu ska jag gå och göra något vettigt, alltså kolla facebook ;) Bye bye, <3
Trodde aldrig att det hade gått såhär långt. Är det verkligen nödvändigt? Jag vet inte, jag vet ingenting. Om det blir så , så då måste jag prova. Jag måste ta emot hjälpen. Hur blä och ovärt det än känns.. Om ett år, då är jag den lyckligaste tjejen på jorden, det måste bli så!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0