Efterlängtade fredag, <3

Har varit en helt underbar dag, Har fått mysa med en tjej på 3 år hela dagen. Hon har inte släppt mig en sekund. Bara velat mysa hela dagen. Tog med henne och några barn till och såg film på läsvilan. Dock så visade det sig att hon hade 39 graders feber. Så hon fick åka hem. Fick även sluta en timme tidigare idag eftersom jag skippade min lunchrast. Så det har varit en bra fredag. Och bättre lär den bli, snart kommer Anna hit och umgås en stund, sen senare ikväll åker jag kanske till Ersboda, om nu inte deras flyg blir allt för sent. ME LIKE!
Nu sitter jag och funderar på om jag ska gå och lägga mig i någon timme. Är så hungrig men får vänta på middagen. GRILLAT! och självklart broccoligratäng och potatisgratäng :D Fick ett samtal idag också, och nu har jag ont i magen. Jag vet inte vad jag vill och jag vet inte om jag kommer klara av det. Hur ska jag få en människa att förstå på bara en timme? När vissa inte ens förstår efter flera år. Men det är nu eller aldrig. Men känner jag mig själv så kommer jag banga. Jag kommer fega ur... Men det kommer ju alltid nya chanser. Eller hur?
Lyssnar på världens sämsta låt som jag bara skrattar åt när jag lyssnar på den. Man blir så glad för den är så sjukt kass :P hahaha! nä, Nu blir det sängen!
Sometimes I wish i were an angel, sometimes, I wish I were you. Men jag är den jag är, och så kommer det alltid att vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0