bakis!

Det var längesen jag var bakis, nästan så längesen att jag inte minns hur hemskt och jobbigt det faktiskt är.. Men jag hade roligt igår ändå. Dock så gick det lite för fort, en halv liter sprit på en timme är inte att rekomendera. Iallafall, vi satt nere på kajen ett tag sen gick vi upp och träffade lite folk, sen vidare ner till tivolit där vi träffade ännu mer folk. Slutade iallafall med att jag vaknade upp på ersboda och hade nästan glömt att jag faktiskt sovit där. Märkte även en hennatatuering på min arm, ett rosa kors, ;P ja, det minns jag inte att jag gjort. hahaha! Men jag är nöjd med kvällen, även om vissa människor saknades. <3 Men men, tillbaka på ruta ett igen........Men en sak är säker, Det finns människor som är värda så jäkla mycket. Ni ställer verkligen upp! tack!

Nu är det bara två dagar kvar, sen börjar jobbet... Det känns riktigt otaggande men det brukar det alltid göra innan. När jag väl kommer dit så känns det underbart.. Får bara hoppas att det blir bra väder alla 3 veckor så man kan sitta ute och få lite färg. Och vet ni vad, SNART ÄR TÅGBILJETTERNA BOKADE :D Kan ni förstå att jag, CARRO äntligen ska slippa Umeå en sommar? Ni förstår inte hur skönt det känns.

Nu ska jag vänta att Anna kommer hit, för ikväll blir det att vara med henne igen, vi ska nog ta en romantisk natt ute i husvagnen ;) OM det inte är för kallt där eftersom jag börjar bli sjuk, och jag kan inte missa jobbet. men vi får hålla oss varma ! ;)

Jag saknar er redan, kom hem nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0