Semester, <3

Nu har vi varit i Göteborg sen i måndags, tågresan gick bra förutom att det var så sjukt varmt. men man fick iallafall några timmars sömn. Vi har haft det riktigt trevligt, varit på Lotta på liseberg, och även åkt en massa.. Vi vann 2 kg choklad också haha! sen har vi shoppat! Fast jag har inte shoppat så himla mycket, 3 linnen, 1 klänning, 3 trosor och 1 bh. men än är jag inte klar. Idag åker vi till Ullared och där lär det gå pengar ;)
Inatt sov vi i husvagnen, så nu sitter vi på campingen och ska strax börja packa ner allt och sätta oss i bilen. jag vet fortfarande inte när vi kommer hem men jag gissar på kanske 2 veckor? jag saknar alla där hemma och hoppas vi ses direkt jag kommer hem <3 Nu ska jag gå på toaletten och borsta tänderna! HA DET BRA I UMEÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0