Packa!

Gårdagen var bra, Anna och Cassandra kom till mig och vi hade det mys! Dock så är jag full i myggbett efter en promenad i det vackra vädret. Och nu har jag precis städat mitt rum, vill ju komma hem till ett välstädat rum och renbäddad säng när jag kommer hem från Göteborg och alla de andra ställena vi ska till. Har precis fått veta att vi nog kommer vara borta längre än 2 veckor så det blir NICE! visst, kommer sakna massor av människor här i Umeå, men jag behöver detta! Får iaf ta med ett kort på mamma och ha bredvid sängen ;) Är 18 år och aldrig varit borta längre än en vecka från min mor! :]  Jag är en mammagris!
Men nu måste jag nog börja med packningen. Sen kommer Anna hit och då ser vi vad som händer. sola kanske? bada? Ja, jag vet inte. Och ikväll åker jag till Ersboda och umgås med dom fina människorna där. Sen måste jag få träffa Elle och Nova innan jag åker . För 3 veckor är lång tid, det händer mycket på den tiden, så nu måste jag krama och pussa dom för tre veckor framåt och det kan ta tid ;)
Just idag mår jag bra, just idag är jag stark, <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0