Lycklig!

Ja, jag känner mig otroligt lycklig ! Jag har haft den bästa sommaren i mitt liv, och än är den inte slut. Semestern var underbar, Anna och hennes familj är underbara. Varje dag hade vi sjukt roligt, även om vi inte hade det bästa vädret. Men måste säga att Göteborg var BÄST! Man träffade roliga människor och arga tyskar, Ja, jag hade det sjukt bra! Men nu har jag varit hemma ett tag, och självklart är borta bra, men hemma bäst. Jag hade saknat alla fina människor så otroligt mycket.

Och vet ni vad, Jag Elle och Nadja har pratat ihop oss nu.. Vi slutar röka den 1a september och varje månad så lägger vi bort MINST 500 kr! Sen nästa sommar drar vi till Bulgarien. Det blir att boka sista minuten och sen leva livet! Jag som aldrig varit utomlands taggar redan nu, fast det gör nog dom också. Blir så när man planerar ett år tidigare, ;P men va fan, det går fort. Först skola fram tills jul, sen lov, sen praktik i 2 månader, sen skola i typ 3 månader, SEN STUDENTEN! och sen åker vi! Så nu blir det att plocka fram sallad och gå ner i vikt så man kan visa sig i bikini nästa sommar ;)

Men nu ska jag leva i nutid, Jag ska ta en dag i taget och tillslut är det min tur att äntligen få må bra och känna att livet är underbart, min tur att få vakna upp på morgonen och känna att jag lever! Jag har slutat dricka alkohol, ska snart sluta röka och då ska jag börja ta hand om mig istället för att förstöra för mig med massa nikotin och alkohol! Dricka kommer jag inte göra försen jag fyller 20 och det är ju 1 år kvar. :)

Nu sitter jag i Sörmjöle hos mina bröder. Jag har saknat dom eftersom jag inte träffat dom på hela sommren. Så jag har varit här sen i tisdags och åker inte hem försen på söndag. Imorgon eller på lördag ska vi göra tårta och fira mig eftersom jag fyller år på tisdag, men då kunde dom inte komma. Så vi firar mig då. och på lördag ska jag vara barnvakt åt hela högen hela kvällen så då blir det mys med massa gott. Har redan hunnit baka en himla massa gott så det är bara godiset som saknas ;)

Men nu har jag skrivit långt , så nu ska jag ta och spela lite spel och vinna över mina bröder! men hoppas alla har en bra sommar, för det har jag! <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Märta

Det låter helt underbart gumman!! Bara att tagga upp dig, du har hela livet framför dig och du är en helt undebar person!



Många stora kramar till dig...



im happy for you baby!

2010-07-29 @ 19:18:43
URL: http://mittlivmedenvilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0