Äntligen!

Nu förstår ni mina vänner, Jag har fått sommarlov! Jag klarade det!!! Egentligen så känns det lite tråkigt att lämna mina fina barn på dagis, men jag behöver sömnen, lugnet och få åka härifrån. Det var jobbigare än jag trodde att säga hejdå till barnen, men det är ju faktiskt inte farväl, jag kommer ju troligen att praktisera där efter jul. Och vem vet, nästa sommar kanske men kan söka jobb där? Dom säger ju att dom trivs med mig och att dom verkligen har behövt mig dessa veckor.. Det känns jättebra att höra eftersom jag faktiskt känner sig att jag varit behövlig. Vissa dagar har jag fått tagit hand om barnen själv eftersom det funnits massa andra saker fröknarna skulle göra och vissa har varit sjuka. Men jag tycker det bara är kul. Dom ser mig som en fröken och lyssnar på mig. Kommer sakna er, mina fina barn, :)
Men nu ska jag njuta, varje dag ska jag njuta av ledigheten innan skolan börjar igen. Idag är det bara 9 dagar kvar innan jag och bästa Anna sitter på tåget ner mot Göteborg. Jag kan inte förstå det riktigt. Vi började redan i vintras prata om detta, men att drömmen skulle bli sann, det trodde jag verkligen inte. Men snart gumman, då drar vi och lämnar alla problem hemma. Dom får jag ta tag i då jag kommer hem igen. På torsdag ska jag på ett möte, och jag hoppas att jag får svar på en gång, så jag slipper vänta och vänta och vänta.. Dock så tror jag inte att jag kommer få svar redan på torsdag. Skulle vara skönt att veta så jag slipper tänka på det på semestern. Jag känner mig själv och får jag inget svar så kommer jag sitta och älta det varje kväll, tänka på vad jag skulle sagt och inte sagt... Men det löser sig det också.
Imorgon fyller min bror år, Min äldsta bror alltså, han fyller 23. Så imorgon blir det att åka på middag hos honom och Maria. Hoppas bara lillskruttan kommer dit ett tag också. Lite Novamys är ju faktiskt aldrig fel. <3 Men det blir nog bra det. Grillad mat och tårta är ju aldrig fel, ;) Men nu ska jag gå och packa ner lite kläder, för i helgen är jag på Ersobda. Så kommer för första gången på många år strunta i Wheels :O Men känner inte alls för att dricka och bilar är väl inte min grej. Det är väl just det där med att dricka och det sociala som lockar, men nä.. I år blir det lugnt. Blir nog en bra kväll ändå ska ni se!
Nu ska jag gå ut och röka, och njuta av sommarlovet! haha, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0