<3

Jag kan inte förstå det, jag åker snart! Det är inte ens en vecka kvar, kan ni förstå? Jag kommer äntligen få slippa UMEÅ! Visst, borta bra men hemma bäst. Men ibland måste man ju komma bort också. Lämna problemen hemma bara för några veckor. Jag har bestämt mig nu , När jag kommer hem så ska jag ta tag i det här nu, Jag känner själv att det gått för långt.
Men nu, nu ska jag bara njuta. Varje dag ska jag njuta av detta underbara sommarlov. Sluta deppa och börja peppa! Eller hur? ;) Ikväll var jag med fina vänner och badade och grillade, imorgon fyller Jocke 40 och då blir det kakor hela dagen, och på kvällen mys med musik med Anna och Cassandra:) DET är sommar för mig, att umgås med människor som får MIG att må bra.
Men nu måste jag duscha , jag luktar grillrök och det stinker! Så nu blir det att lyssna på musik ett tag och sedan duscha.. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0