Vila i frid.

Den här dagen har varit...PERFEKT!
Elle,Nicke och Nova kom till oss vid 12, så efter att kollat på en massa bilder från när jag nicke och magnus var små så for jag och Elle ner på stan.. Jag skulle köpa en present till Novis till hennes 1års dag, men va fan , lekbiten har ju INGENTING! iaf inte för 1åringar.. Så det blir att gå till barnens hus imorgon eller på måndag.. för på tisdag smäller det.. då blir lilla tjejen stor! :) <3
Jag unnade mig iaf ett par jeansleggings till mig själv. har alltid velat ha några men aldrig tagit tag i det! efter stan så åkte vi hem till Elle och medans Nicke och Elle gjorde middag så la jag mig med Nova så hon fick sova, för hon var en supertrött tjej.. Nicke for vid halv fem så då lekte vi tjejer en massa. sen tog vi ett tripp till lill Ica och köpte godis för ja...60 kr :] Sen har vi suttit och fetat oss med en urusel film och självklart melodifestivalen :)

En sak som är ganska läbbigt är att idag satt jag och mamma och kollade på gamla kort på när mamma var i min ålder.. och en av hennes kompisar har legat sjuk ett bra tag, så vi satt och pratade lite om henne.. och ikväll fick mamma ett samtal om att hon ikväll har gått bort.. Det är tråkigt att sånt händer, iaf när hon hade barn i olika åldrar.. :( Vila i frid!!!

Men nu ska jag sova, jag är så sjukt trött.. men först blir det att he in den äckliga smörjan i ögat igen.. usscch :(

Måste bara få säga att Elle och Nova är de finaste tjejerna i mitt liv, utan dom är jag inget! <3

Kommentarer
Postat av: Elle

Vi älskar dig! <3

2010-02-14 @ 12:19:05
URL: http://elleeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0