Tröttast i stan!

Den här dagen har gått väldigt fort.. vaknade nio i morse och det kändes som det var nyss..Men jag har haft en bra dag:) Elin och Robban kom och hämtade mig vid 2 och då for vi till Elle för vi skulle vara några där och fira Nova. Så när Angelica och hennes söta son Alvin kommit satte vi oss och åt smörgåstårta och massa gófika :D Sen blev det en massa bus med barnen, och jag tror dom hade de roligt :)

Men nu är jag trött, och väldigt röksugen.. rökte en halv cigg i morse, men inget mer efter det, och ingen mer ska det bli heller.. imorgon ska jag inte ens ta en på morgon, då det är som mest behövligt.. nej nej, jag ska fan klara EN dag utan att jag tar ett bloss! sen är nog det värsta över. tack och lov.. Funderar på att gå och lägga mig och sova en timme nu, sen ska vi fara på frasses och äta middag :D

Imorgon är det skola...igen. Det kändes inte allt peppande.. Men jag måste dit och ta tag i allt nu.. måste iaf prata med rektorn i veckan om en  del saker. Sen är det ju bara två veckor kvar till lov.. :D det längtar jag verkligen till.. och då ska jag bara SOVA!! och självklart umgås med mina fina tjejer, <3 Det är som den ända gången jag kan vara med dom hela dagen, för oftast har man massa andra saker att göra på helgerna :) Men på loven så slappar man ju bara, och då kan ja lika gärna göra de me Elle och Nova :)

Nä. nu ska jag sätta mig i rummet med my family och se lite OS ;)


Faster skämmer bort sin gó tös ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0