Tisdag,

Nu sitter jag i skolan och har så sjukt tråkigt.. läraren skickade upp mig till skolpedagogen för att hon skulle hjälpa mig, men det funkade inte.. jag kan inte sitta där med en lärare som ständigt tittar på mig och läser det jag skriver.. det går inte.. så nu sitter jag i vanliga klassrummet igen och skriver här.. men just nu är jag så skoltrött så jag vet inte vad jag ska göra.. Varje morgon vaknar jag med en sån jävla ångest för att gå hit, och direkt man kommer så är de alltid något man får skit för..

Nu längtar jag tills klockan är 15.40 så jag får åka hem och sova.. fast just de, först måste jag gå upp till skolsyster och be om ursäkt för alla möten jag missat., så det ska jag nog gå och göra nu, fast först kanske jag ska börja med det där förbannade kärleksbrevet.

Ha en bra dag!
pusss

Kommentarer
Postat av: Elle

Tänk på mig när du skriver kärleksbrevet, då kommer det gå superbra! ;) <3

2010-02-09 @ 11:42:19
URL: http://elleeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0