Sluta röka - dag 2!

Det är nästan så att man bara vill ge upp och fortsätta med rökningen.. Jag har aldrig haft det såhär jobbigt tror jag.. Är så sjukt deprimerad och vill hela tiden bara gråta, ibland blir jag så tvär yr att jag tror jag ska svimma.. Och självklart så är jag så jävla röksugen att jag inte kan koncentrera mig på någonting.. men jag vet ju också att det bara är såhär de tre första dagarna.. Men kommer de gå sämre i skolan för mig för att jag håller på sluta röka så börjar jag igen, för jag får inte missa något mer..

Idag har jag varit på stan med Annasöt. Vi skulle gå till stadium men då vi såg kön så ångrade vi oss och gick på andra affärer istället.. helt sjukt alltså, kön var säkert 100 m lång.. :O den gick från ingången och ända bort till Attityd. Vi försökte tränga oss lite först men det gick inte särskilt bra. :P

Ikväll ska jag se på melodifestivalen och vara med Anna ;) Det blir nog myspys.. och imorgon ska jag till Elle och fira Nova igen :) Oj , vad vi ska pussas <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0