OS - nörd!

Jag har blivit OS nörd! Mamma har suttit och kollat på det i flera dagar och på något konstigt vis har jag också blivit intresserad av de, hahaha! Så nu har vi precis suttit och kollat på när Björn Ferry tagit guld i skidskytte :) Även Charlotte Kalla tog guld.. nää inget mer snack om sånt nu :P

Dagen har varit hur bra som helst.. For tidigare från skolan för jag orkade verkligen inte vara kvar.. Jag tog med mig Madde på stan och hittade en födelsedags present till underbara Nova. Det vart en klänning och en snygg t-shirt. :) När jag kom hem var klockan just efter 4 så då gick jag direkt och la mig i sängen och sov tills klockan ringde kl.18.. skönt var det men dock så är jag inte trött nu , så det blir en sen kväll ikväll igen.. men är ju ledig imorgon :)

Imorgon ska jag till Annasöt och äta lunch och hitta på något roligt :) Jag har sagt att jag vill ha spagetti och köttfärsåss, så vi ska gå och handla de imorgon :D Det är alltid lika roligt att vara med Anna.. Man blir som så glad :D  Tur jag har så fina vänner <3

Nu ska jag fortsätta titta på OS med mamsen som fyller gammalt imorn ;) Jag var faktiskt snäll att göra fruktsallad till henne nu ikväll, :)

God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0