Nu ger jag upp!

Förlåt att jag inte skrivit på typ en vecka men jag har ingen ork.. inte till någonting.. Skolan går rent åt helvete just nu.. fick hem ett varningsbrev i fredags så nu måste jag vara i skolan.. men det roliga är att jag gått och blivit sjuk.. feber, ont i halsen, yr.. jaa, men ändå måste man gå dit..  Jag är slut, helt slut.. Det är nästan så att jag ger upp.. Har så stor lust att bara hoppa av skolan just nu men va fan, jag vet att tvåan är värst. det kommer bli bättre efter sommaren.. och på fredag får jag veta om jag slipper några veckors praktik också..

Denna vecka blir det många möten.. imorgon ska jag ringa en viss person på bräntis för att jag måste boka ett möte där.. sen på onsadg har jag två möten.. både soc och kuratorn... soc kommer inte vara glad...Men nu ska jag fortsätta se luftslottet som sprängdes.. för jag orkar inte skriva nå mer..eller det är helt tomt i skallen..

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0